Riktigt bra start på året, dock några detaljer men livet kan inte vara perfekt...

Gud så mycket man kan hinna med på det nya året.

Tjejerna är de nya umgänget för tillfället, Jonna, Ida, Karin och Sandra :) Biffen är med ibland också! :)

Dessa brudar är grymma och jag är så glad att jag börjat umgås med dem ! :)

Under detta år har jag varit på krogen,åkt bob efter bil, åkt skridskor, spelat hockey på barkhytterinken, varit på akuten med Jonna då hon bröt handleden... Varit i kungsberget med Emma, supit för mycket men idag (måndag) så började mitt nya liv. Bra mat, vatten, träning och minska på allt socker. De här ikommer bli ett bra år, ska satsa på skolan också! Måste gå bra där nu annars vet jag inte vad jag gör...

Den handledsfraktur som Jonna drog på sig innebär att det är jag som vaktar kassen i några veckor framöver då hon är min målvaktskollega. Men inget roligt alls för henne, lider så himla mycket med henne kan jag lova.

Nu idag hade vi match och vi bergade hem segen med 4-2! Kändes rätt bra idag om jag får säga det själv!

Imorgon är det sista dagen på lovet. det firas med tacokväll med brudarna :)

SKa sova nu!

Kraam !


who are you and why don´t you ...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0