Slänger in ett till inlägg nu när det nya året är här!

Vad gjorde jag förra året?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Japp, hemligt...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga löften!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte föräldrar än då...

4. Dog någon som stod dig nära?
Japp, min farfar...

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien,Tyskland.

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Japp men de är också hemligt...

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
16oktober och 17december
8. Vad var din största framgång 2010?
Körkort!!
9. Största misstaget?
Jadu, de avslöjar jag inte...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inflammation i ryggen och struma annars lugnt...

11. Bästa köpet?
kommer inte ihåg, handlar inte så ofta!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
ute mat...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja,alla underbara runt omkring mig!

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
Vem dancar kududro, in my head, break your heart. några till säkert...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lite både och måste jag säga... Varit väldigt mycket upp och ner.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
PLUGGAT!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
tänkt på vissa personer...

18. Hur tillbringar du julen?
Med mamma,pappa och farmor hemma hos farmor!

19. Blev du kär i år?
Ja, eller småförälskad blev jag i alla fall...

20. Favoritprogram på TV?
NCIS, Maria Wern, Idol
21. Bästa boken du läste i år?
Har inte läst någon bok år 2010...

22. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning, är inte speciellt intresserad, lyssnar på bra låtar bara...

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Japp, en Iphone 4!! en shaker!

24. Något du önskade dig men inte fick?
Neej!
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
På min födelsedag kom mina närmaste vänner hem till mig och fikade sen några andra :) sen 18års fest lite senare på veckan...

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Japp, det finns det...
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Som jag alltid haft, fast lite mer leggins och linnen än tidigare.
28. Vad fick dig att må bra?
Mina närmsta!
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
hmm... Zac Efron
30. Vem saknade du?
Några vänner från Västerås.
31. De bästa nya människorna du träffade?
Ida,Jonna, Emma, Karin, Sandra, Signe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0