Keep on

Torsdag idag och en riktigt seg dag på jobbet. Händer ingenting... Har slumrat till i min sköna kontorsstol en liten stund, annars så håller jag full koll på årets Nordea Masters tävling på Bro Hof (Golf) och Alexander Norén spelar riktigt bra första varvet! Riktigt kul att se på scoren i alla fall.

Igår var jag, sandra och karin på bingo där vi träffade en massa kändisar från Hofors :) Dessvärre vann vi ingenting och vi alla tre svor att vi inte skulle åka dit igen och att hon som ropar ut numrena var dum ihuvudet och inte gjorde som vi ville. men de där går över, vi kommer förmodligen åka och spela om några veckor igen ! :)

Idag är det som sagt torsdag och jag tänkte besöka den stora staden i Gästrikland nämligen Gävle, uträtta några ärenden och hälsa på kiropraktorn :) Middagen serveras på max förmodligen.

Fredag imorgon! GUUD va sköönt! Då blir de chill med brudarna förmodligen, kanske spöa dom i minigolf eller så om de är bra väder ;)

NU har jag inte mycket mer att säga men vi hörs !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0