tack!

Min kusin är nog den klokaste och mest intellegenta person jag känner. Om inte annat har hon blivit min rådgivare och hon hjälper mig med beslut och andra planer där hon nämner olika för och nackdelar. Hon ger förslag på vad jag kan göra och inte. Igår ringde hon mig och vi pratade ca 1timme och var det bara om att jag kommit in i Halmstad på högskolan. Hon gav mig olika förslag och ju mer vi pratade desto bättre förståelse fick jag vad jag vill och vad som är bäst för mig under det kommande år.

Vad och hur jag kommer göra tänker jag förmodligen inte skriva här nu för jag måste suga lite till på karamellen för att verkligen känna att jag gjort rätt. Men jag känner mig lättad efter några tårar fällda och många vettiga förslag från kusin. Hon är verkligen bäst!

Vill bara säga att jag saknar dig Michaela och jag älskar dig så fruktansvärt mycket! Vi måste höras snart!

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0