Nattskift

Har jobbat av 7timmar av de näst sista passet för den här veckan. De är sjukt skönt ändå att jobba natt måste jag säga. 17-05, man sover till 14 sen äter man och sen är man igång och jobbar igen. Den cirkeln jobbar jag i just nu. Men det är inte speciellt länge till. Imorgon och sedan 3pass till sen är det äntligen dags för skyddsvaktsutbildningen. De är den mest intensiva utbildningen. Den är på 16timmar och sen är det prov. Men det känns som att det kommer klaras av för jag har börjat läsa nu och det har börjat fastna lite iaf. Så det kommer bli bra !! Jag längtar tills nästa fredag. Då flyger jag hem!! För då är det nämligen dags för mammas feest! Har en känsla av att det kommer bli en grymt roligt!! Längtar till tusen! Hörs! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0