Sorry för dålig update!

Men många dagar har gått och det har inte hänt så mycket mer än prakti,sömn och mat. Det är det vi gör här ! Förutom i helgen, då gjorde vi några ärenden på stan, sen tog en timmes promenad, gjorde oss snygga och for in till Luleå, närmare bestämt Olearys för en bit mat och lite mys! Vi fick in sån fruktansvärt god mat, jag tog en entrecote. De var bland det godaste jag ätit ute måste jag säga! Mums! Efter huvudrätten velade vi ett tag men beslöt oss för en efterrätt, de blev sorbetglass och en grym oreokakspaj typ, det var så sjult gott så vi bestämde oss för att beställa in två efterrätter till. Sen kan jag tala om att vi fick matkoma som jag vet inte vad.. fyfan ! När vi var klar med middagen blev de bowling 1 timme, skitkul även fast Christine vann! Det var en riktigt trevlig kväll detta måste jag säga. För efter bowlingen satte vi oss i baren och tog en drink? Eller inte, vatten var det som bjöds då jag körde bilen... men gud så roligt det var att titta på folk. Innan kvällen var slut hann vi med en sväng på dansgolvet. Det var sjukt varmt men ändå så roligt!!
Men inte nog med allt vi åt där så beställde Christine in nachos när vi satt i baren. Ännu mer att äta vilket gjorde att vi mådde ännu sämre, men det hindrade oss inte från att köpa godis på vägen hem från krogen...
 
Men jag kan säga att jag aldrig mått så dåligt av mat som jag gjorde dagen efter, alltså i söndags... Fyfan, de var nästan värre än att vara bakis. Men bara nästan. Så jag bestämde att söndagen blev en slapp dag. Så himla skönt att bara ligga i sängen och bara mysa och slappa.
 
Sen dess har vi ryckt upp oss och börjat med squats varje natt samt så kör jag plankan varje dag. Får vi se om de händer något ;)
 
Nu är det dags för ett nattpass igen. 17-05! Endast 6pass kvar innan praktiken är över! Yeeah! Då är de dags för skolbänken igen. Men de gär absolut ingenting då jag verkligen gillar att vara här!
 
Ha de bra! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0