Besviken

Dagen började jag med en timmes promenad i det fina vädret som de bjöds på idag. Himla skönt! Pappa och jag bestämde tidigare i veckan att idag skulle vi åka och kolla på ny bil. VI hade nämligen hittat en Volvo XC90 på nätet som var till ett bra pris och såg ut att vara i grymt bra skick. Men när vi väl kommer till bilaffären säger dem att den är såld. Åh gud va irriterad jag blev! Men då är det väl dags att ta bort annonsen sa jag och gick argt ut därifrån... Man kan väl inte ha en annons ute när bilen är såld. Men men, ingen idé att lägga ner någon energi men lite arg blir jag när vi lägger ner tid och pengar på något och sen sköter dem sig inte.
 
Annars har jag inte gjort något annat speciellt. Kollade på innebandy på tvn, Warberg- Linköping. Det var en ganska tråkig match där Linköping tillslut vann med 4-3.
 
Nu blir det en film innan de är läggdags. Fullspäckad dag imorgon står på schemat!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0