Besviken

Jag hade en bra dag idag fram tills det var dags för match. Jag tycker själv jag varit rätt bra på träning medan min kollega inte varit med på träning på ca 2 veckor. I mitt huvud är det ganska naturligt att det borde vara jag som ska börja i målet ikväll när hon inte varit där och jag tränat. Men min tränare hade en annan idé om det och satt in henne istället.
 
Allt jag kände att jag byggt upp inför den här matchen. Taggad och i någorlunda form får man sitta på bänken. Så nu är det dags att lägga grejerna på hyllan. Jag orkar inte bli besviken hela tiden när man lägger ned tid och inte får nå speltid. Jag struntar i vad folk tycker om beslutet för jag känner inte för att lägga ned tid längre när jag äntligen fått tillbaka lusten för innebandyn. Den dog ikväll igen.
 
För övrigt vann vi matchen mot Falun med 7-6 vilket var härligt för hela laget. Men för min del räcker det nu. Tack för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0