Ger det ett försök igen!

Ja, då var de dags att ge det en chans igen. Tänkte det kunde vara roligt att få igång bloggen igen då det snart är dags för mig att åka. Inte ens tre veckor kvar vilket känns både helt fantastiskt men ändå lite konstigt. Men det är ju baa 6 veckor jag kommer vara borta från allt och det känns mer än okej.

Men eftersom jag nästan inte bloggat på ett år är det väldigt mycket som hänt men som jag definitivt inte kommer orka skriva och jag tror inte att det kommer finnas någon som vill läsa en novell heller. Därför tänkte jag väldigt kort sammanfatta 2012 ur mitt perspektiv.

Det största och roligaste som hände var när jag tillsammans med mina golfkollegor i Högbo GK vann div 1 och är klara för elitserien 2013. VI spelade riktigt bra och det är garanterat de mest minnesfulla jag gjort inom golfen hittills. Grymt inspirerande och lätt årets höjdpunkt!

 

Efter det är den 5e oktober. Det är datumet på min 20års dag och det var bland de härligaste jag varit med om. Alla de som betyder i mitt liv var där och gjorde dagen till en väldigt rolig och trevlig kväll. Jag älskar att fylla år och den här helgen betydde oerhört mycket. Dessvärre har jag lite dåligt med bilder från den kvällen men jag kommer alltid att komma ihåg den.

Det är väl egentligen de två största grejerna som hänt 2012. Jag har lite dåligt minne men dessa har verkligen satt avtryck i mitt liv.

Bra för idag!
Dags att sova.

ciao

Trackback
RSS 2.0