Helgen!

Tordagen och fredagen bestod mestadels av att åka bil. Vi gjorde en liten tripp till Tyskland för att handla hem lite till min mors 50års fest. Man kan sammanfatta det som ont i rumpan och nacken efter allt sittande och sovande... Men jag är ganska nöjd med mina köp måste jag säga även fast jag absolut kunde handlat mer.
 
Gårdagen blev det en tripp till Fagersta för att se Hofors HC herrar spela Playoff -final mot FAIK. Det var den mest spännande match jag sett på väldgt länge där Hoforsgrabbarna tillslut vann matchen på straffar. Det gjorde att de utjämnade i bäst av tre och spelade den sista och avgörande matchen idag. Där Hofors åter igen stod som segrare vilket betyder att de är klara för div1 kval. Himla roligt att det går bra för vår lilla ort!
 
Men för min del missade jag den matchen och åkte istället till Falun tillsammans med min pappa för att titta på superligan i innebandy, både på dam- och herrsidan. Första matchen stod Rönnby IBK för motståndet och de spöade Falun lätt med 8-4. Andra matchen var både imponerande och förvånande. AIK stod för motståndet i herrmatchen och de slog Falun med 6-1. Det var imponerande från AIKs sida som kämpar för en slutspels plats medan Falun jagar serieledningen. Men efter dagens match vill jag verkligen varna för AIK. De hade grym fart, bra passningsspel och visade kämparglöd. Otroligt roligt att titta på måste jag säga!
 
Nu myser jag i morgonrocken till Rush Hour 2 efter ett sent träningspass på gymmet, snart dags för att krypa ner.
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0