Tisdagen

Dagens aktiviteter har varit skidåkning, promenad och tittat innebandymatch.
 
Det har varit en fullspäckad och rolig dag! Började dagen i Hoforsbacken tillsammans med Sandra, himla härligt att bara glida och vara social samtidigt som man gjorde nån nytta. Väldigt skönt väder och roligt hade vi dessutom. Det var väldigt längesen jag åkte skidor nu, över ett år sedan, men det ska det bli ändring på nu. Plus att jag åker till Boden om 11 dagar där kommer det garanterat finnas backar att åka i vilket kommer göra min vinter ännu bättre!
 
Väl hemma var det bara att byta om och fortsätta med motion. Följde med Sandra och Katrin på promenad vilket också var skönt när det var så pass okej väder som det varit idag.
 
När vi var klara var det bara att slänga sig hem,i med mat och en snabbdusch innan det var dags för Hofors IBK herrar att spela seriefinal div4. Emma, Sandra och Sandra hade jag till sällskap. Matchen började bra och efter första perioden var det en säker 5-0 ledning för hemmalaget. Men i andra efter 6-0 målet höjde sig Storvik, som stod för motståndet och tog ikapp nästan hela vägen till 6-5. Då lade Hofors i en extra växel och vann tillslut med 11-5. Vilket också betydde seriesegern och div 3 plats till nästa säsong. Får väl säga grattis till grabbarna.
 
Får ta och lägga ut lite bilder senare. Har tyvärr inga att bjuda på just nu men de kommer!
 
Natti natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0