Datorn död... Men annars är de bra

Min näst käraste ägodel datorn har kapitulerat... Vet inte vad de är för fel på den heller. Den bara piper jättehögt sen stängs den av. Inte okej för er skull. För då kan jag inte lägga upp några bilder tydligen. För min telefon är lite trögfattad så jag tänker inte ens prova. Iallafall inte idag! 
 
Men helgen har varit bra, den gick alldeles för fort... Men i alla fall så var vi på Lotus, en nattklubb här i Boden och det var ett riktigt bra ställe. Grym musik och massa snyggt att titta på! Dessvärre var vi tvungna att lämna vid 01,30 för här på skolan måste man vara tillbaka innan kl 2... 
 
Men det hindrade inte oss från att vara uppe längre men halv fem gav jag upp. Då däckade jag och till kl 12 ! Så himla skönt:) Efter de blev de massa plugg och lite mat och bara ta de lugnt! En grym helg helt enkelt!
 
Idag har vi gått igenom sjukvård och lite nya grepp och grejer! En sak vi fick prova på var att springa allt man hade i 90sekunder sen skulle två styckna lägga sig ovanpå en själv och försöka andas. Fyfan va drygt! 
 
Nu ska jag sova igen! :) Godnattkramar från kyliga Boden! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0