Det närmar sig med stormsteg

 
Det har hänt mycket på kort tid måste jag säga. I onsdags begav sig jag och pappa ut igen på biljakt. Vi hamnade i Tierp och jag blev helt såld. En vinröd Volvo XC90 stod rakt framför mig innan vi lämnade firman skrevs papprerna på!!!
 
 
 
 
 
Torsdagen började inne i Gävle tillsammans med min vän/kirporaktor/ PT som körde slut på mig på gymmet och jag kan lova att jag hade träningsvärk, men det var det helt klart värt!! Lunchen spenderades i sällskap med min goda vän Maria, då vi drog en kort repa på stan, åt god mat och några ärenden blev det innan vi for hem.
 
Fredagen är bland de bästa dagarna i mitt liv. Om inte annat den mest ihågkommande dagen hittills av mitt 20åriga liv. Dagen då vi hämtade hem XC90n hem till mig! Förstår att många funderar men jag på nått sätt har alltid viljat haft den här sortens bil och nu är den helt här! Fredagen blev annars lyckad då jag först åkte skidor i backen med Victoria sen fortsatte kvällen med att fira henne, 18år!! Grattis i efterskott!
 
Lördagen var inte rolig till en början då bakfyllan smög sig på, men efter en ipren och god lunch på hanssons ordnade det upp sig! Fixade iordning allt inför kvällen då jag fick besök från halva min vänkrets nämligen Maria, Marcus, Malin, Anna och Elin! Vi åt pasta med fläskfilésås och utan att skryta blev det fantastiskt gott för att vara mig! Vi umgicks och spelade spel samt lite vindrickande! Avslutade kvällen med god efterrätt nämligen marrängswiss ! Det var inte igår och gud så gott! Det var en myskväll som helt enkelt blev lyckad, tack vänner !
 
Bjuder på några bilder från kvällen:
 
 
Med de här vackra bilderna säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0