Fullt upp!

Idag har varit en fartfylld dag känns det som fast egentligen har jag inte gjort så mycket. Började med att ta en ordentlig sovmorgon till kl 11!
Sen slappade jag framför TVn fram tills mamma kom hem, då begav jag mig till gymmet och gjorde 45effektiva minuter av det hela för sen var jag tvungen att åka till Sandviken på golflektion! Fick lite beröm för att jag hade tränat på bra som jag ska öva på medan jag tillbringar min tid i Boden.
 
Efter de svängde jag förbi på innebandyträningen och hälsade på lite. Som tur var hade Sandra Elise med sig så jag passade på att leka lite med henne. De va himla roligt!
 
Väl hemma en snabb sväng slängde jag i mig lite mat. Sen bar de iväg till ishallen för att återigen se Hofors HC herrar kvala upp till div1. Men dessvärre gick det åt skogen den här gången också och motståndarna Valbo vann med 6-2.
 
Hemma igen och fick se Body of proof som jag älskar!
Nu blir de sängen igen, gymmet kallar 9 imorgonbitti!
 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0