Ger det ett försök!

Nu är det endast 5 dagar kvar tills det är dags för mig att åka upp till Boden, 80mil norrut! Det är blandade känslor faktiskt, det ska bli himla roligt och spännande samtidigt som man lämnar sin lilla trygga bubbla här i Hofors. Men det känns som det kommer bli ett minne för livet, en upplevelse jag aldrig kommer glömma!
 
Söndagen bestod av massa mat och en sväng till Säter för att titta på div1 kval för Hofors HC herrar. Dock blev det förlust med 5-2 men fem matcher återstår så det är bara att hänga i! Avslutde kvällen med Johan Falk filmen som gick på TV4, älskar de filmerna! Kan titta på dem fler gånger för de är så bra.
 
Igår blev det gympass med Elin, snabblunch på Hanssons med Sandra, promenad med Elin och Madde. Avslutade kvällen med MAX, Bio och lyxshake !! Små citroner gula spelades på bioduken och det var en svensk hederlig film men som helt klart var sevärd tycker jag!
 
Gårdagens sällskap , Maria och Matilda!
 
Den här morgonen började redan kl 9,00 på gymmet! Himla skönt pass med 35minuter crosstrainern följt av 7övningar som min vän/PT Fia gett mig. Kan lova att jag var slut efteråt! Men så skönt de är när det känns i hela kroppen efter ett pass!
 
Eftermiddagen spenderas hemma till kvällen då det bär av till Gävle och middag med Sandra, Sandra och Karin! Himla mysigt tror jag! Dessutom tvivlar jag inte ett dugg på god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0