Helgen!!

Idag är en vanlig dag här på skolan. Har varit ute och gått, ätit lite och bara slappat. Just nu väntar jag på min kära vän christine, att hon ska bli klar i sovrummet... Ja de är exakt vad ni tänker nu som hon pysslar med! Haha! 
 
Annars har vi inte gjort så mycket! Eller igår blev det utgång igen vilket var lika kul som förra veckan! Ganska mycket trevligt att titta på igen måste jag säga! 
 
Nu igår och idag ska vi försöka vända på dygnet så inatt var vi vakna till 5 och idag ska jag försöka hålla mig till 3,4 iaf för imorgon börjar praktiken som kommer hålla på 17,00-05,00 i tre veckors tid! 
 
Ha de bra älskade vänner! Ni är saknade. 
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0