Lördag! 1/7del har gått !

 
Det är lördag idag!! Himla skönt med lite helg, men det innebär då ingen vila från plugg för det. Har sammanlagt pluggat 3 timmar idag vilket känns rätt bra. Allt sitter bättre och bättre vilket kommer underlätta inför provet på onsdag!
 
Vaknade vid halv tio och mjukstartade med att dra mig i sängen till kvart över, då var de frukostdags! Efter frukosten pluggade vi till 12 och sen begav jag och Christine oss till centrum för att utforska lilla Boden ! Men eftersom jag kommer från Hofors har jag nog ingen befogenhet eftersom de bor tre gånger så mycket folk här som hemma. Men i alla fall! Det känns ändå väldigt litet måste jag säga. Vi gick i alla fall till "stan" som tog kanske en kvart och inom två minuter hade vi gått igenom hela huvudgatan. Alltså ungefär som hemma! Men vi gled in på H&M och där blev de ett litet köp av en helt neutral svart T-shirt, V-ringad. Efter de promenerade vi tillbaka hem till skolan igen och intog en riktigt god gulashsoppa!

Har efter vår lilla utflykt bara hängt här på skolan, tittat TV och läst lite mer inför onsdag! Snart dags att göra sig iordning, lite käk och en dusch sen är det dags att bege oss ut och se hur Bodens uteliv är! Självklart nykter, här på skolan är det nolltolerans på alkohol, kommer man full in på området blir det en spark i arslet ut i en snödriva tillsammans med sina väskor. Inte något man vill leka med kan jag lova! Man vill då inte kasta bort en hel utbildning och tiotusentals kronor för ett par cider. Det tror jag att jag klarar i de fem veckor som är kvar!
 
Här är lite bilder på hur de ser ut på skolan:
 
Klassrummet där teorin sker:
 
 
Här är de hårda bud! De är nämligen teorisalen som ligger bakom dörren!
 
 
Himla mycket trappor går vi upp och ner för här ! Därför är de sån himla fin och stabil bild!
 
 
Vårt fantastiska gym!
 
 
 
Det var allt för idag, nu ska jag försöka göra mig lite snygg och kanske få till nått ragg ikväll! Eller ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0