Påsken

Skärtorsdag igår och långfredag idag. Inte fan märks de här på väktarskolan eller... Här sover vi till 13,30, tar en promenad och äter lite. Sen har vi praktik från 16,00 till 05,00..  Men de är ju himla roligt med påsk annars om man har möjlighet att fira den så glad påsk till alla er! 
 
Ja de finns inte så mycket mer att berätta härifrån. Det är mestadels filmtittande och radiopratande som gäller på nätterna. Men vad gör väl de! 
 
En sak som är värt att notera är att jag hittat papper och pluggmaterial som vi ska få om en och en halv vecka. Vilket innebär att vi har stor möjlighet att plugga längre än 4dagar! 
 
Annars så har jag de bra! Får väldigt mycket omtanke av min nya vän Christine. Hon är för go som dem säger i Göteborg!
 
Ha de bra, själv ska jag jobba sista natten inatt sen är vi lediga till måndag! Jippi!! 
 
Hörs då! 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0