Praktiken är igång

Idag är det andra dagen på praktiken. Igår blev jag tilldelad att gå en runda med en kille. Men efter krångel på den lokala larmcentralen på skolan fick jag order om att omplaceras. Så nu sitter jag här tillsammans med Christine och en kille vid namn Mattias. Vi trivs bra ihop! De funkar. De enda tråkiga är att vi inte rör oss speciellt mycket. Men och andra sidan tror jag att jag skulle ha oerhört ont i kroppen om jag skulle gått 2,5 mil om dagen i 3veckor. Plus att man får sitt inomhus och slipper frysa. Men ändå hade det varit grymt att gå så mycket i tre veckor för de hade resulterat i viktnedgång lite grann. Men får sköta kosten ännu bättre nu då helt enkelt.
 
Annars händer inte så mycket. Jag mår bra, jag sover bra, jag äter rätt bra och jag trivs framför allt med min nya vän Christine! 
 
Från nu kommer jag förmodligen blogga nattetid då mina arbetstider är 17-05!
 
Kram och puss ! 
 
Saknar er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0