Försöker

Att vara jag är sannolikt inte lätt men jag känner stt det ska liksom inte ältas. Jag är vuxen och kan ta hand om mig sjlv så tänker inte börja tycka synd om mig själv. 

Jag är inte direkt positiv varje dag men jag gör mitt bästa. Jag har nu börjat träna samt varit hos doktorn för att få rätsida på mitt lov igen för något är det i min kropp (fysiskt)som inte stämmer. Det är något som inte är som det ska och då menar jag inte mina extrakilon för dom jobbar jag fullt ut med. Ska göra allt jag kan för att få bukt på det. Men just doktorn ska ju ringa imorgon och då får jag svar på alla prover jag tagit. Fick fylla 5 rör med blod. Det är inte bara etn grej som ska kollas där inte. Men men, hoppas iallafall få svar på vad det är. Men är det inget blir man lite fundersam för det ska inte vara som det är nu. 

Jag orkar inte diskutera något mer med någon om speciella saker. Jag har tydligen gjort fel på något sätt men vet inte hur. Och hur ska man kunna få reda på saker och ting så det skulle kunna bli bättre igen. Klart på ett sätt behövs det kanske inte lösas men ändår det bra för allas del. Men men, just idag tänker jag inte på det. 

Nu blir det sängen! Hoppas ni sover sött ute i landet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0