It is getting better!

Idag började dagen bra. Fick samtal från doktorn som talade om att det är fel på min ämnesomsättning och att jag med detsamma ska börja med medicin. Detta kan låta som negativt men för mig är det bara positivt då jag mått ganska dåligt i alla fall det senaste året. Därför var det skönt att få svar att det var något som var fel och inte att det satt i huvudet som den senaste doktorn ville få det till. Nu kan jag börja om på nytt på många plan och veta att det kommer bli bra. 

Idag har jag tränat, blev 50längder och ca 1 timmes pass på gymmet med både cardio och styrka. Nu känns det bra igen! 

Pigg och glad! Men vi skippar kexchokla'n ;) 

Nu sova ! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0