Leedig

Idag jobbade jag sista dagen, nu lite ledig till måndag vilket är rätt skönt då jag har en del planerat för helgen.
Först lite gym,solning och så imorgon, sen träffa en vän jag inte träffat och umgåtts med på säkert ett år. Men det ska bli roligt att träffa henne, vi har en del att ta igen. 
Efter de ska jag träffa en annan saknad vän, hon och hennes son har jag inte heller sett på flera månader. Jag har med andra ord en himla härlig fredag gramför mig! 


Dagen idag har varit som många av mina dagar sett ut på sistone. Med andra ord träning och jobb. Men det funkar. Jag gör allt jag kan för att sköta mig på alla plan. Det är en fight som är dags att anta. 


Nu måste jag sova. 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0